loading...
مجموعه اشعار موسی عصمتی
موسی عصمتی بازدید : 230 جمعه 20 دی 1392 نظرات (5)

"تخته سنگ"

 

جاده ای دوباره در مه   جاده ای اسیر رفتن
جاده ای بدون مقصد   من و این تب رسیدن
من و این هوای دلگیر   من و این مسیر خسته
من و این غروب تردید   بین رفتن و نرفتن
چتر پرشکسته ام باز   شرمسارِ دو سه سوراخ
نقش های سردِ تاریخ   لا به لای شال گردن
کفش های خسته ی من   در هوای گرگ و میش است
گرگ های مثل یک دوست   میش های عین دشمن
رو به رو سکوت سنگین   سنگ های خیره اما
پشت سر تمام پل ها   گرمِ بی صدا شکستن
جاده ای دوباره در مه   من و یک عصا که هرگز
من و عینکی که مات است   مات این همه ندیدن
جاده ای بدون برگشت   تا ابد خدانگهدار
جاده ای بدون تردید   جاده ای شبیه حتماً
*    *    *
جاده ای که رفته اما   این طرف کنار جاده
باز مانده تخته سنگی   که نوشته روی آن ... من

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط چاری سرحدی در تاریخ 1392/10/26 و 11:28 دقیقه ارسال شده است

یاد تخته سنگ قصر قجر افتادمشکلک

این نظر توسط رضا یاوری در تاریخ 1392/10/23 و 12:06 دقیقه ارسال شده است

سلام رفیق وبلاگ رو مشاهده کردم شعر ها رو خوندم از بعضی شعر ها خوشم آمد و لذت بردم و به طور طبیعی که شاعرم و شعر می گم و نهایتا داری سلیقه ی شعری هستم خب جاهایی رو هم نپسندیدم که شاید کج سلیقه ای من باشد
آرزوی موفقیت دارم برات
یا حق

این نظر توسط یاقوتیان در تاریخ 1392/10/21 و 18:35 دقیقه ارسال شده است

سپاس که چند وقتی است، از پشت عینک ماتت ما را به دیدن تصاویر زیبا در کنار شعرهای بااحساست مهمان میکنی.

این نظر توسط یاقوتیان در تاریخ 1392/10/21 و 18:34 دقیقه ارسال شده است

سپاس که چند وقتی است، از پشت عینک ماتت ما را به دیدن تصاویر زیبا در کنار شعرهای بااحساساست مهمان میکنی.

این نظر توسط mohsen در تاریخ 1392/10/20 و 20:48 دقیقه ارسال شده است

جالب بود باز هم مثل همیشه حالتی از تردید و غمی نامعلوم دیده میشد. این مهآلود بودن اشعارتان بسیار جالب است.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام. به وبلاگ من خوش آمدید موسی عصمتی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • هاشم رضازاده
  • سید حسن مبارز
  • مجله ادبی وازنا
  • خانه شعر خراسان
  • آمنه دولت آبادی
  • روح الامین امینی
  • علی محمد مؤدب
  • آیات غمزه
  • شاعران پارسی زبان
  • شعر نو
  • ›› کریاس
  • انجمن شعر مهر
  • آرش شفاعی
  • راضیه رجایی
  • محمد حسین انصاری نژاد
  • حسن بیاتانی
  • حمیدرضا برقعی
  • محمدمهدی سیار
  • علی فردوسی
  • سعید طلایی
  • انسیه سادات هاشمی
  • سعید تاج محمدی
  • سیده تکتم حسینی
  • محمد کاظم کاظمی
  • محمد حسين جعفريان
  • " خطی بر آب "
  • وب سایت شخصی علیرضا قزوه
  • گروس عبدالملکیان
  • زندگی مهآلود
  • یوسف بینا
  • ناصر فیض
  • رضا عابدين زاده( يك قطعه از بهشت در آغوش مشهد است)
  • سایت گوش کن محله مجتبی
  • فاضل نظری
  • سعید بیابانکی
  • نشریه ادبیات پایداری
  • مجله بین المللی ادبیات
  • دانلود دیوان شعر و فالنامه حافظ شیرازی بصورت نرم افزار آندروید
  • دانلود نرم افزار شاهنامه برای اندروید
  • نرم افزار فارسی دیوان حافظ DivanHafez
  • دانلود نرم افزار مرور اشعار شاعران.
  • نرم افزار گنجور دیوان اشعار 59 شاعر
  • دانلود نرم افزار شعری نیستان.
  • دانلود نرم افزار اشعار فارسی.
  • ايمان مرصعي
  • ابوطالب مظفری
  • زهرا حسین زاده
  • زهرا گریز پا
  • سرایه های پاد کست
  • podcast
  • مهدی آخرتی
  • وبسایت تحصصی روانشناسی
  • وبسایت تحصصی برنامه نویسی
  • قیمت روز خودروی شما
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • چند خط زندگي نامه موسي عصمتي

    اهل سرخسم شهري مرزي در خراسان, 

     

    مدرسه روستايم(معدن آق دربند)

    آموزشگاه نابينايان شهيد محبي در تهران و آموزشگاه نابينايان اميد مشهد جاهاي بودند كه در آن تحصيل كردم,سال 76 در رشته زبان و ادبيات فارسي در دانشگاه بيرجند پذيرفته و در همين رشته موفق به اخذ كارشناسي ارشد شدم,و اكنون معلم ادبيات دانش آموزان نابينا در مشهد هستم.

    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 120
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 237
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 20
  • بازدید هفته : 338
  • بازدید ماه : 242
  • بازدید سال : 11,852
  • بازدید کلی : 256,769
  • حمایت
    کد حمایت از من برای وبلاگ شما